Den store Gatsby

Jag har knappt sovit någonting inatt! Så det finns risk att det blir en Lååååång dag på jobbet. .Kvällen igår spenderade jag med Cecilia. Vi åkte in till stan, åt god mat och gick på bio. Vi såg The Great Gatsby. Jag visste knappt vad det var för film. Bara att Leonardo var med och att den utspelade sig förr i tiden, så mina förväntningar var inte särskilt höga. Men jag tyckte den var jättebra även om den var ganska sorglig. När filmen slutade ville jag inte återvända till verkligheten. Jag ville sitta kvar där i stolen och se mer, jag ville stanna i deras värld en stund till! Men så funkar inte livet..Vi missade pendeln hem med en minut och det kändes asjobbigt eftersom det innebar en halvtimmes mindre sömn. Men såhär i efterhand är jag glad för vi hade riktigt kul medan vi väntade på nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0