känslan

Chocken och känslan man får när man går in på Facebook och kikar lite, precis som vilken dag som helst och plötsligt upptäcker att en gammal kompis har varit död i två år! Det var ett kort på hans gravsten där han var taggad och först var jag helt övertygad om att det var ett dumt skämt. Jag började läsa och leta efter en kommentar från honom där det framgick att det var så.. Jäkligt dåligt skämt! tänkte jag medan jag letade. Men det fanns inget svar från honom, för det var inget skämt! Jag fattar inte. . Killen som gick i min klass två år på gymnasiet och som jag sen umgicks med flera år efter det finns inte längre och har inte funnits på två år. .. Hur kan jag inte ha vetat om det? Jag har bara tagit för givet att han fortfarande busade runt hemma i Östersund, för så skulle det vara. ..

Det är alldeles för många som jag har växt upp med som har gått bort alldeles för tidigt. . Det känns overkligt och orättvist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0