Lycka!

Ikväll var vi på fest på Adams jobb. Det var massa folk och det fanns massa skoj för alla barn. Närvi kom hem stannade vi ute på gården och lekte en stund.  Det är nästan alltid massa barn ute och leker och de är alltid så gulliga mot Oliwer.  De leker med honom fast han är så liten och han tycker att det är jättekul!  Vi håller på och kollar efter hus för fullt,  men när jag ser oliwer med alla barn känner jag att det är viktigt att hitta ett där det bor många barn. Jag växte upp i lägenhet och på vår gård var det också alltid barn ute och alla lekte med alla. Jag är kanske löjlig nu, men vi hade alltid så roligt tillsammans och jag vill inte att Oliwer ska gå miste om det. Jag har alltid drömt om att bo i hus,  men nu när jag tänker efter så måste jag säga att det var riktigt roligt att växa upp i hyreshus med kompisarna en trappa nedanför!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0