midsommar

Midsommar blev perfekt till slut. (Efter en morgon med en grinig Anna.) Min mamma har varit hos oss hela helgen och på midsommar åkte vi och Elina på travet för att fira. Vi dansade lite runt stången, men oliwer verkade lite fundersam över varför. . Så kollade vi på hästar och lyckades till slut klappa en lite, det gillade han. Han tyckte det var superkul när hästarna travade! Det fanns två olika hopptält som han fick vara i och bättre än så kunde det knappast bli! Sen åkte han också karusell för första gången och drog i ett vinst varje gång snöre. Vi hade jättekul! Efteråt åkte vi hem till Adams mamma där massa fler från Adams familj väntade. De bjöd på grillat och vi plockade blommor! Vi hann nog med allt man ska göra på en midsommar tror jag. Fast jag la inga blommor under kudden, men jag vet ju redan vem jag vill gifta mig med i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0