Nytt i mitt liv!

Jag har inte uppdaterat så mycket om mitt liv sista tiden, men det betyder ju inte att inget har hänt.. Nu ska jag berätta lite!
Förra veckan åkte vi till Stockholm hela familjen på en liten minisemester. På fredagen lämnade vi Oliwer och Shakira med Yvonnie och gav oss iväg för att flyga luftballong. Men precis när de ska samla ihop biljetterna inför flygningen kommer en kille springande och stoppar dem. Det blåser för mycket och vinden skulle öka på kvällen, så flygningen blev inställd. Ganska besviken går vi därifrån och ställer oss och väntar på saltsjöbanan som ska ta oss tillbaka in till stan. Då plötsligt ställer han frågan... Ja! Jag är förlovad! Och världens lyckligaste för att jag har fått min drömkille och han vill leva resten av sitt liv med mig! Då det inte blev någon flygning åkte vi istället ut på djurgården och hade picknick nere vid vattnet, bara han och jag (några canada gäss och massa fiskmåsar). Vi drack skumpa och åt jordgubbar medan solen gick ner! Det var jätteromantiskt! Just nu har jag ingen ring, den ska graveras och jag får den nog om en vecka tror jag. Men den är jättevacker med diamanter!

På söndagen åkte Oliwer och Adam hem medan jag och Shakira stannade kvar. Jag jobbade på mitt gamla jobb och det var faktiskt riktigt kul! Det var första gången jag var ifrån Oliwer flera dagar, men det gick faktiskt mycket bättre än jag hade trott. Fast jag saknade min familj väldigt mycket, men nu är vi tillsammans igen allihopa! Jag tror att det kan vara bra att vara ifrån varandra ibland, då inser man hur mycket man saknar varandra och tycker om att vara med varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0