Blääääääää!

Så känner jag för skolan just nu. Moget va! Haha! Jag ska skriva en hemtenta som är den flummigaste jag har gjort någongång och jag får inget riktigt grepp om den. Sen ska jag och Nora göra en liten forskning och skriva typ en B-uppsats. Allt ska vara klart om ungefär två veckor och just nu känns det ganska hopplöst. Men jag vet ju att allt ordnar sig, det är bara att kämpa. Men just nu har jag ingen lust, vill hellre vara ledig.. Ikväll ska jag och Nora iväg till ett härbärge för hemlösa och göra intervjuer och se hur allt går till. Jag borde se fram emot det och tycka att det ska bli intressant och spännande, men av någon anledning har jag ingen lust. Fast jag tycker säkert det är kul bara jag kommer dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0