Fredagkväll

Adam är på Rockabillyfest. Jag gjorde en peruk till honom igår av lite löshår som vi hade liggandes i en låda här hemma. Första gången jag gett mig på att göra någor sånt, men den blev faktiskt ganska bra!
Idag har jag varit på skolan och jobbat med Nora hela dagen, det har gått bra men det känns som om min hjärna har tagit semester. Jag har hostat konstant i en vecka och nu just nu har jag jätteont i huvudet också. Jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll och hoppas på att vara piggare imorgon. Men först tänkte jag se om jag fick något gjort på min hemtenta, vem vet plötsligt kanske allt släpper och jag lyckas skriva hur mycket som helst. Och det skulle kunna hända just ikväll.. Jag kan ju inte risker att missa chansen, haha!
 
Så nu sitter jag här och tänker plugga en fredagväll med ett huvud som känns som om det ska sprängas för varje gång jag hostar. Men jag är alla fall glad!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0