Hemtenta och Böle

Nu har jag suttit med hemtentan i 1 timme och 45 min. I början kändes det riktigt bra, som om jag skulle bli klar på nolltid. Sen kändes det som om jag inte får skriva så många sidor som jag skulle behöva. Sen började det kännas som om jag var ut och cyklade och just nu känns det som om jag har kört fast och inte vet hur jag ska knyta ihop allt. Men för många sidor kommer jag alla fall knappast skriva. Tänk om man bara kunde få skriva allt fritt ur minnet och aldrig behövde hänvisa till olika referenser i böcker. Det skulle vara helt underbart! Där är anledningen till att jag gillar salstentor bättre. Då behöver jag inte berätta var jag har lärt mig saker och ting utan det räcker med att jag kan det. Men, men, det är bara att kämpa på.

Vet ni vad jag upptäckte förra helgen? Det finns jättemånga ställen som heter Böle! Lite oviktigt vetande sådär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0