Längtar efter min gopojke, men ser ett mål där borta i horisonten!

Idag var det inge kul att lämna Oliwer på dagis.. Jag önskar att jag inte behövde studera eller arbeta, att jag bara kunde vara ledig och leka med honom hela dagarna utan en massa annat att tänka på. Hur som helst har jag skrivit 9 sidor med osammanhängande text till hemtentan. Den ska bestå av 5 sidor så jag måste gå igenom vad som är relevant och inte och få allt att hänga ihop bättre. Plus att jag måste skriva mer om klass och kriminalitet. Men jag ser alla fall att jag förhoppningsvis kommer lyckas nå målet med att lämna in något nästa torsdag. Det kommer kanske inte vara perfekt men i alla fall något! Skojigt va att läsa om min tenta, haha! Men det är liksom det som upptar mina tankar just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0