Tjejkväll!

Igår samlades min skolgrupp hemma hos Mikaela. Hon bjöd på taccos och det var lika gott som alltid och precis som alltid åt jag så jag blev lite för mätt, haha! Sen bytte vi om till bikini och gav oss ut i stormen för att bada tunna. Det var alldeles stjärnklart och mysigt! Alla fall efter ett tag. Det råkade ha blivit lite för lite vatten i tunnan och det var lite kallt. Men tuffa brudar som vi är så satt vi där medan det fylldes på kallvatten från sjön som sedan värmdes upp från elden. Då hade jag aldrig trott att jag senare på kvällen knappt skulle kunna sitta i vattnet för att det var så varmt. Efter badandet spelade vi spel. Jag älskar att spela spel! Men jag måste säga att jag var riktigt trött efter badandet, som man brukar vara när man har bastat ungefär. Så när vi fick skjuts in till stan och några gick vidare för att dansa så gick jag hem och sov istället. Och det var bara skönt!! En rolig kväll var det alla fall!
Imorse åkte Adam och Oliwer iväg så att jag skulle få sovmorgon, men tror ni jag kunde sova när jag för en gångs skull fick? Nej jag klev upp fem över nio. Det var skönt att kunna slappa och äta frukost i soffan för sig själv. Men väldigt tomt. Som tur var kom dom hem till lunch. Sen har jag målat min första tavla sen jag var 13 år. Jag blev inte så nöjd. Men kul var det! Vi har hälsat på Elina och Reidar och Oliwer röjde gärnet hemma hos dom. Efter det åkte vi vidare till hans farmor. Men nu är det dags för söndagsmys i soffan innan jag ska sova och imorgon blir det en heldag i gävle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0