Lördagkväll!

Min första praktikvecka är över! Konstigt nog så känner jag inget behov att skriva av mig om den.. Men det känns bra, jag trivs och är säker på att det kommer bli roligare och roligare för varje vecka!

igår kväll hade åt min studiegrupp middag hemma hos Mikaela (utom Erika för hon var tyvärr sjuk). Det var riktigt kul! Dom är så härliga tjejer allihopa! Alla är så totalt olika och det är en åldersspridning på 10 år, men det spelar ingen roll! För dom är alla så omtänksamma och gulliga och bjuder på sig själv! Jag tycker jättemycket om dom allihopa!

Idag har vi varit på stan en sväng och jag fick (eller köpte) lite nya höstkläder! Sen kom Elina och Mike (en liten chihuahua) hit och hade lördagsmys med oss! Vi köpte pizza och målade naglarna och kollade på film och bara hade det bra!

Jag hade jätteont i halsen när jag vaknade i morse, så nu håller jag tummarna att det ska vara borta och bra imorgon! Nu är det dags att krypa ner i sängen och läsa min braiga bok! Imorgon ska vi nog hitta på något kul med Oliwer, stackarn har ju bara fått vara inne och lekt nästan hela veckan eftersom han varit sjuk. Så nu är han värd att få rasa av sig lite någonstans!

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0