sova....

Yes, jag var trött hela dagen igår! Inte kul! Men jag gick i alla fall och la mig tidigt och idag var jag och Oliwer lediga! Jag tänkte att vi skulle gå ut och leka, kanske gå till skogen. Men på förmiddagen hade han så kul inne med duplo och sina bilar. Så då tänkte jag att vi skulle vänta tills på eftermiddagen. Men gissa vad som hände? Efter lunch sov jag ner honom som vanligt och så tänkte jag att jag också kunde passa påatt sova lite. Men det blev ganska mycket! För när vi vaknade var klockan över fyra, Oooops! Sen lagade jag middag, en pastasås med linser och morötter som jag inte kan påstå var så lyckad. Nej linser passar helt klart bättre i soppor och grytor. Efter maten åkte vi och firade Micke som fyllde år i söndags. Moa hade gjort supergod tårta! Men nu ska jag gå och sova igen! Hoppas att jag är piggare imorgon!

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0