höst?

Det är mitten på september men känns mer som början på augusti. Jag har haft en jättebra sommar! Jag har inte gjort något särskilt, utan spenderat mycket tid med min familj. När jag var tonåring var jag alltid rastlös. Det var inte många kvällar i veckan som jag satt hemma i soffan och kopplade av.. Men i sommar har jag verkligen haft den ron i kroppen! Jag har bara njutit dom dagarna när vi inte har haft något planerat. Jag har tyckt att det har varit underbart att sitta i gräset bredvid sandlådan och bara funnits till!

Den här helgen är jag och Oliwer Östersund. Jag har inte ringt någon kompis utan är bara med min familj. Inte för att jag inte vill träffa mina vänner. Jag älskar dom! Men det är första gången jag åker hit och inte känner att jag måste kontakta alla och hinna träffa alla. Jag vill bara finnas till en stund.. Jag har haft så mycket måsten som har tyngt mig i så många år så nu har jag slängt alla i papperskorgen för att äntligen kunna må helt bra! Jag älskar Jämtland och kommer åka hem mycket oftare än jag gjort. Därför behöver jag inte ringa alla och träffa alla varje gång. Jag vet att dom finns där och vi ses nästa gång!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0