jag....långsur?

Jag har haft hemtenta hela veckan, men nu är det över. Så nu väntar tre nervösa veckor innan jag vet om jag får godkänt.
Jag har just kommit på en sak om mig själv. . Jag är ganska långsur, när jag var liten blev jag arg och sen var allt bra och så är jag ofta nu med. Men jag har också kommit på att när någon säger eller gör något som sårar mig eller som jag inte gillar så kan jag vara sur över det flera månader. Det är inte så att jag är arg på personen när jag träffar den, men jag vill inte träffa den förrän jag har lagt allt bakom mig. Det här har jag inte tänkt på förut, men man lär sig något nytt varje dag och ibland upptäcker man nya sidor hos sig själv och andra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0