Confessions...

 
Alla människor blir någon gång sårad, besviken och ledsen. Ibland blir man så ledsen att det gör ont i hjärtat och ont i kroppen. .. Förr eller senare råkar alla ut för det...

Jag älskar mina barn så obeskrivligt mycket och jag önskar att jag kunde skydda dom från allt ont i världen, från alla besvikelser, från alla sorger och från allt som gör ont. Men det kan jag inte och ibland tänker jag på det och då gör det så fruktansvärt ont i mig! För tanken på att ens barn är ledsen är värre än det värsta som någonsin har hänt mig!

Att ha två vackra underbara barn är det bästa som har hänt mig även om det ibland är lite skrämmande att tänka på allt de kan råka ut för här i livet. När man blir mamma upptäcker man så mycket nya faror och tankar och känslor som aldrig funnits där förut! All logik försvinner och känslorna tar över, ibland helt och hållet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0